Selamat Ulang Tahun Kelahiran Buat Diri Sendiri

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Buat Diri Sendiri

Tinggal beberapa menit detik lagi untuk menamatkan
selamat ulang tahun kelahiran buat diri sendiri, hari
ini.
Puji Tuhan bertambah lagi setahun usia aku, dan
bertambah tua lagi setahun usia aku.
Terima kasih diucapkan kepada yang menyampaikan
ucapan selamat baik melalui SMS,BBM mahupun melalui
Facebook. Nasib baik ada Facebook, ramai juga yang
masih ingat dengan birthday aku. Cuba kalau gak ada
Facebook? Mungkin udah pada lupa semua tuh��.
Dalam tempoh setahun ini, macam-macam juga yang
telah aku lalui. Yang baik, yang mencakar emosi, yang
menggugat kesabaran, yang menyedihkan, yang
menggembirakan, dan yang lain lagi. Apa yang aku harapkan? Itu kan namanya kehidupan.

Semoga dengan pertambahan usia ini, rezeki akan terus
menyebelahi aku. Cabaran mendatang pastinya lebih
hebat dengan tanggungjawab baru yang aku hadapi
sekarang ini. Harapnya aku tidak menggagalkan
'harapan' yang telah kuucapkan ke bahu aku, dan dalam
masa yang sama tidak mengabaikan orang yang aku
sayang.

Selamat ulang tahun kelahiran buat diri sendiri, hari ini!

Komentar

Postingan populer dari blog ini

CHORD DAN LIRIK LAGU ROHANI REMAJA

Sterilisasi

PENGERTIAN ILMU RESEP